Mogelijkheden van InSite

Gebruikt jouw organisatie al een intranet om de medewerkers op de hoogte te houden van het laatste nieuws, verjaardagen en andere informatie? Of gebruik je nog e-mail en papier voor het verspreiden hiervan?

Kunnen de medewerkers hun eigen verlof aanvragen en adreswijziging invullen of doen ze dit via de afdeling P&O?

Met InSite informeer je alle medewerkers via één centrale plek die iedereen eenvoudig kan benaderen. Verder kunnen de medewerkers zelf acties starten en mutaties invullen die direct in HRM worden verwerkt. Dit bespaart de afdeling P&O veel tijd, geld en papierwerk en onnodige fouten.

Managers kunnen een verzuimmelding invullen, nieuwe medewerkers indienst melden of bestaande medewerkers uit dienst melden.

Als je InSite gebruikt in de organisatie maak je het nieuwe werken mogelijk voor medewerkers en managers. Iedereen kan InSite 24 uur per dag, 7 dagen per week benaderen. Het maakt niet uit waar je bent, met een computer, smartphone of iPad met internettoegang kun je taken afhandelen en informatie bekijken. Via InSite beschikken alle medewerkers over de E-HRM tools die voor hen van belang zijn.

Om InSite up-to-date te houden beschik je over een geïntegreerd Contentmanagementsysteem (CMS). Hiermee kun je als sitebeheerder eenvoudig zelf teksten aanpassen, pagina’s en plaatjes toevoegen en zelfs de menustructuur aanpassen.

Het grote voordeel van InSite is de vastlegging bij de bron. Een medewerker vult zijn eigen gegevens in en past ze aan, een manager controleert de gegevens en na accordering staan de gegevens direct in de backoffice. De afdeling P & O hoeft dus alleen nog maar gegevens te controleren en niet meer te administreren, dit bespaart heel veel tijd en voorkomt onnodige fouten.

Met InSite kun je de interne documentenstroom regelen, hierdoor kun je het intranet volledig vervangen. Als je je eigen look-and-feel doorvoert, je eigen logo en je eigen kleuren instelt wordt InSite echt een eigen product. Wij raden ook aan om het niet Mijn InSite te noemen maar de naam van het bedrijf eraan te koppelen.

Voorbeeld:

Je bedrijf heet EnYoi ICT Service B.V. Geef InSite dan de naam Mijn EnYoi.

De voordelen van InSite:

  • Self Service

    Laat medewerkers en managers meer zelf doen met Employee Self Service (ESS) en Manager Self Service (MSS). Klanten kunnen zichzelf inschrijven voor cursussen via Customer Self Service (CSS) en een sollicitant legt zijn eigen gegevens vast in Profit via Sollicitant Self Service (SSS).

  • Informeren en kennis delen

    Processen, documenten, signalen, cockpits en berichten digitaal te delen met medewerkers en managers.

  • Workflows

    Gebruik workflows om processen in de organisatie te verankeren. Workflowtaken worden via een vast proces uitgevoerd en komen automatisch bij de juiste medewerker terecht. Overvolle inboxen, memo's en post-it's behoren tot het verleden.

  • Digitaal dossier

    Elektronische registratie van alle correspondentie, notities, evaluaties, etc, ten aanzien van medewerkers, werkgevers, debiteuren, crediteuren, cliënten, etc.

Schema onderdelen in InSite:

Als je op een afbeelding klikt open je de gekoppelde helppagina.

Een groot deel van wat in InSite kan, kan ook via de Pocket-app.

Direct naar

  1. InSite
  2. Overzicht van de mogelijkheden
  3. Beginnen met InSite
  4. Sitebeheer (webmaster)
  5. Thema-editor
  6. Portalpagina's
  7. Overzichten
  8. Documentmanagement
  9. Pagina's en overzichten
  10. Paginabeheer
  11. Invulformulieren
  12. Site algemeen